2011. február 27., vasárnap

Wikku

Wikku:
Születési dátum: 1992.04.16 ->(18)
Névnap: 12.23
Magasság: 181cm (nagyjából 6 láb Very Happy)
Súly: sok plusz-mínusz 5-6 Very Happy
Szemszín: kékes-szürkés zöld *hangulatfüggő *
Hajszín: jelenleg barna *sötétedik* piros frufruval Very Happy
Nem: azt hiszem kislány Very Happy
Foglalkozás: passzív tanuló
Hovatartozás: Oroszlány
Család:
Édesanyukám
Édesapukám
Nővérem: Wica,
Öcsém: Csabu
Fogadott családtagok: Yumi és Koneko ^^
Eddigi cosplayek: még sosem sikerült eljutnom addig... ja deh... fogtündér voltam bolondballagáson Very Happy
Kedvenc étel: ami finom, sok és elém rakják Very Happy
Kedvenc ital: nincs
Kedvenc szín: világoskék és rózsaszin
Kedvenc anime: talán a Death Note és a K-ON
Kedvenc manga: View Finderés a Love Prism
Kedvenc karakterek: L és Sebastian, de végül is az okos, a gonosz és vivódő főhősöket is szeretem Very Happy
Kedvenc mangaka: Nheira, Ayane Yamano, Tohjoh Asami ...stb
Kedvenc párosítások: Jobb ha nem akarod tudni Very Happy
Kedvenc előadók: Csak néhány a végtelen listáról:
Jay Park, the Gazette, 2PM, Super Junior, Despair's Ray, Gackt, Miyavi, Bi Rain, Wonder Girls, BEP, … túl sok van még Very Happy
Filmek: Nem volt olyan film amire azt mondtam volna h „ezteljesenhúdejó” ...Nincs, de szeretem a nyomozós, érzelmes és véres filmeket is Very Happy
Játékok: Nem játszok :S
Célok: jelenleg az hogy találjak életcélt Very Happy
Karakter : Még nem alkottam meg a véglegeset, de valami panda-egér füles vigyorgó Chibit kell elképzelni Very Happy

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Template by:
Free Blog Templates