2011. február 27., vasárnap

Koyiko

Koyiko Momochi {egyébként Réka, Nyuu vagy DanettDuett}
Születési idő: 1996.01.11. (15 éves)
Névnap: november 10. és december 23.
Magasság: 174 cm
Szemszín: szürkéskék
Hajszín: eredetileg sötétszőke, de festett vörös (hamarosan gyöngyszőke)
Vértípus: B+
Nem: Nő
Foglalkozás: főállásban tanuló, másodállásban hivatalos idióta és otaku
Depütálás: Gy.A.Sz (Győri Anime Szövetség) tagja - 2008. augusztus
T.O.Sz tagja - 2009 novembere
Hovatartozás: Győr
Család:
Anya - Melinda
Apa - Miklós
Nővér - Kitti
Fogadott testvérek: Miu, és a fél T.O.Sz Very Happy
Lánykám: Haru :3 (akinek az apukája Reita )

CP: Neko lány - 2009 animekarácsony
De már van egy félkész Shinigami CP-m is *__*
Kedvenc étel: rakotthúsosrizs és meggyesrétes
Kedvenc ital: energiaital minden mennyiségben és Sprite
Kedvenc szín: piros, pink, citromsárga és lila
Kedvenc anime: Bleach, Naruto, Nana, D.N.Angel, Vampire Knight, Soul Eater, d.Gray-man stb...
Kedvenc Manga: Bukottak Holdja, Az ördög menyasszonya, Vampire Knight, D.Gray-man, stb..
Kedvenc Párosítás: Hidan x Kakuzu, Naruto x Hinata, Ichigo x Orihime, Ulquiorra x Grimmjow, Ulquiorra x Orihime
Kedvenc Előadó: The Gazette (a férjem Reita *-*), Breaking Benjamin, Miyavi, Gackt, Children Of Distance... stb.
Kedvenc film: testvériség, Bleach Movie 3, Transformers 1-2
Célom: Leérettségizni, kimenni Angliába és informatikusként dolgozni

Kicsit rólam:
- Tudni illik, hogy rohadtul sebezhető lelkű vagyok (egyesek ezt nagyon is tudják már), volt már idegöszzeomlás közeli állapotom. Gyakran vagyok antiszoc, depressziós, és öngyilkos hajlamú. Nem látom a jót az életben, abszolút pesszimista vagyok.
- Emellett tudni illik, hogy cukorbeteg vagyok - cukor tartalmú ételekkel való kínálást csak óvatosan, mert bár beteg vagyok, nem mondok nemet az édességnek.
- Ragaszkodó vagyok, és ha valaki bántja azokat, akik fontosak nekem, átmegyek tyúkanyó üzemmódba, és ölök Very Happy
- Határozottan HENTAI ÉS YAOI MÁNIÁS vagyok. Ha valaki a kezembe ad ilyen mangákat, vagy mutat egy filmet, arra azonnal rácuppanok *-*
- Imádok rajzolni és történetet írni
- Imádom a fantasy könyveket
- Allergiás vagyok a kókuszra - ha meg akarsz ölni, hajrá! X3
- IMÁDOM A T.O.SZ-T, TI VAGYTOK AZ ÉLETEM! <3>

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Template by:
Free Blog Templates