2011. február 27., vasárnap

Tim/Grell

becenév/megszólítás: Tim, Timothy, Chris, Grell
Születési dátum: 1994.05.28.
Névnap: augusztus ömm.. 6 de lehet hogy 5. mindig összekeverem >...>
Debütálás: hát... 1 debütálásom volt cosplay téren 2010 sakuracon-on
Eddigi cosplayek: Grell Sutcliff' (90% hogy nem lesz másik karakterem)
Kedvenc étel: anyu főztje *.* +édessééééég
Kedvenc ital: tatabányai csapvíz ˇˇ almalé, narancslé
Kedvenc szín: vörös, fekete, lila
Kedvenc anime: Kuroshitsuji, D.N.Angel, Hetalia, Drrr, Miracle Train, Angel Beats!, sok sok yaoi ééés... hosszú a lista....
Kedvenc manga: Hetalia, általában a yaoi mangák
Kedvenc karakterek: az összes Kuroshitsuji karakter kivéve a női karakterek, Dark Mousy (D.N.Angel), Italy,England (gondolom egyértelmű ˇˇ),
Kedvenc mangaka: nincs
Kedvenc párosítások: fhuuu.. inkább nem sorolnám
Kedvenc zeneszerző: Hans Zimmer 8D
Kedvenc előadók: mmm... Matsushita Yuya
Kedvenc seiyuu: Ono Daisuke, Fukuyama Jun, Ryotaro Okiayu
Filmek: mivel animefilmet még nem láttam (na jo talán 1-2-t) a "normálisakat" meg nem akarom sorolni inkább azt mondom hogy nem igazán van
Játékok: Vocaloid *.* bár még csak a zene és táncszerkesztő programokat probáltam ki, de egyszer szívesen kipróbálnám
Célok: minnél jobb cosplayer akarok lenni. ja és nyitni akarok egy keleti stílusú (tehát inkább animéseknek) teázót
Karakterek: nincs. Grellt használom ˇˇ

kicsit rólam:
szalmaláng természet vagyok többnyire. persze nem minden téren. amit feltétlen tudnod kell rólam:
-túl sokat gondolkozok
-ragaszkodó típus vagyok
-az egyik legmegbízhatóbb ember vagyok (a be nem tartott ígéreteket kimagyarázom >.<) -megszállott Kuroshitsuji mániám van -biszex vagyok ˇˇ -általánosságban nem szeretem a kultuszaniméket (amik az animaxon is mennek) -ne hívj az anyakönyvi nevemen Mad

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Template by:
Free Blog Templates