2012. február 6., hétfő

Minto

Minto (köznapi elnevezés Dóri)
Születési dátum: 1995. júni. 19.
Névnap: febr. 6.
Kor: 16
Magasság: 161 1/2 cm
Súly: 59 kg
Szemszín: barnának túl zöld, zöldnek túl barna
Hajszín: barna
Nem: lány
Foglalkozás: kezdő klubtag (a kezdő túlzás de akkoris)
Hovatartozás: nyanalkatúak rendje, csillámnyanfélék családja, nyancsillámfaszmacskák alcsaládja, ezenbelül is egy SzuperNyanMinto
Debütálás: tervezem :DD
Eddigi cosplayek: 1 de inkább ne beszéljünk róla ^^
Hobby: hömmm... mindenféle kacat készítése (nyaklánc, dobozka, éppen mihez van kedvem és anyagom és türelmem.
Kedvenc étel: gombakrémleves *-* étcsokoládé, muffin
Kedvenc ital: tea és egyéb teának aposztrofált cukros löttyök, forró csoki
Kedvenc szín: igazából úgy mindent szeretek (igen, én szeretem a rózsaszínt :P)
Kedvenc karakterek: egoista vagyok, a sajátjaim :'D jah megpersze Dante a Devil May Cryból, Spirirt és Excalibur a Soul Eaterből és még biztos van csak elfelejtettem ^^"
Kedvenc párosítások: uhh hát most jön az h mivel én igencsak yaois vagyok.... :DD
Kedvenc előadók: inkább csak dalok
Filmek: Álomháború, A holló, Álmosvölgy legendája, A Karibtenger kalózai, V, mint vérbosszú, Egy gésa emlékiratai, régi Disney-rajzfilmek, meg mindenféle kincskeresős és krimi esti

időtöltésnek;
Játékok: American mcGee's Alice, Alice: Madness Returns, Devil May Cry 3-4, Assains Creedek, régi Harry Potteres játékok (:DD)
Célok: beutazni a világot, megvalósítani önmagamat, tervezni, alkotni és ebből élni, vagy valami érdekes munkát végezni, boldogan élni etc.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Template by:
Free Blog Templates