2012. február 6., hétfő

Kaoru


Kaoru Kasuga Enoki (Kao, Kaoru, régebben Pamacs és Bara is voltam már, de a Kao-ra má figyelek, amúgy meg Enikő, Eni, aki jót akar az Encit hanyagolja… :P )

Születés dátuma: 1989.08.18.

Névnap: szeptember 15

Kor: 22

Magasság: olyan 165 körül

Súly: 55-58 között szoktam ingadozni…

Szemszín: barna

Hajszín: sötétbarna, vörös és szőke is van benne, attól függ, hogy esik rá a fény, nyáron olyan, mintha melírozva lenne, pedig ez az eredeti színe.

Nem: De! :P Nő

Vértípus: A+ (rendszeres véradó vagyok)

Foglalkozás: az iskolapadban lógatom a lábam még 1,5 évig, ha sikerül befejeznem addigra az egyetemet.

Hovatartozás: nemrég költöztem Tatabányára

Család:

- van egy anyu

- egy nővérem (vérszerinti)

- vagy 6-7 fogadott tesó, köztük fiatalabb, idősebb, fiú, lány, minden van… XD

- ja? És egy apám is van….

Debütálás:

- első con: 2007 ősze

- első segítőféleség: 2008 nyara (3 napos con)

- első tényleges segítés: 2008 ősze (félek, de bevallom: konzolnál voltam segédkezni, aztán a további találkozókon, mint mondo-s csapattag általában ruhatáros voltam… Az utolsó pár alkalomkor be is öltöztem, de nem léptem fel, csak a poén kedvéért.)

Eddigi cosplayek: Nem igazán animéhez kötött, volt egy Kaoru (Roruni Kenshin) próbálkozásom, de random ördög és random diáklány is voltam már rókafarkincával. :P

Cosplay tervek: Nincs igazán, de ha valaki szeretne csoportos cp-t, akkor én szívesen társulok. J Akár csak segíteni, elkészíteni, akár fellépni. J

Kedvenc étel: spagetti, rakott krumpli, sültkrumpli rántott husival és tartárral, gyümölcsök, édességekből válogatós vagyok, nem vagyok nagyon édesszájú, inkább a sós ropogtatnivalót szeretem. J

Kedvenc ital: tej, kóla, ásványvíz (bubis)

Kedvenc szín: piros, vörös, bordó, arany

Kedvenc anime: Általában, amit éppen nézek. Ghibli filmek, leginkább Vándorló palota. Aztán még: D. Gray man; Ao no Exosist; Inuyasha; Nana; DNAngel; Lov.Com.; Air; Shugo Chara; Code Geass; Utavarerumono; Strawberry Panic; La corda d’Oro; Ouran High School Host Club; Soul Eater; Gravitation; Roruni Kenshin; Full Metal Panic + Fumoffu; Full Metal Alchemist; Ranma ½; Conan a detektív…

Kedvenc manga: Love.Com.; Grimm manga 1-2; Vízisten menyasszonya; Nana; Annyira király vagy!...

Kedvenc karakterek: Általában az ügyeletes rosszfiú, aki azért jó, csak rossz a modora pl.: Sessomaru, vagy a bajkeverők, akiknek általában vörös hajuk és/vagy zöld szemük van pl.: Lavi; minden animében megvan a kedvencem. J

Kedvenc mangaka: a fentiek készítői mellett: Aoki Kotomi, Ikeyamada Go, Kayono, Shinjou Mayu, Takahashi Rumiko, Watase Yuu, Yoshihara Yuki

Kedvenc párosítás: -

Kedvenc seiyuu: -

Kedvenc zeneszerző: -

Kedvenc előadó: Na az van. Mostanában Christophe Mae (francia) a nagy kedvenc, de mindenféle számot meghallgatok. Animéknél általában a nézett anime zenéit hallgatom ”rongyosra”, amúgy szeretek mindent, ami hallgatható a Nickelback-től a Nox-ig. A disco tucival meg a nagyon kemény rockkal nem vagyok kibékülve, de ezeket is bírom ideig-óráig..

Filmek: főleg vígjáték, romantikus, kaland, fantasy, akció és ezek elegye, a horrort nem bírom…

Játékok: Nem vagyok valami nagy számítógépes játékos, szerepjátékozni neten keresztül és személyesen, összeülve is szeretek, amúgy mindenféle labdajáték, és társasjáték feldob. J Bármi, amiben többen vagyunk, és jól érezzük magunkat.

Célok: párt találni, elvégezni a sulit, munkát találni, majd később család, és végig boldogan élni. J

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Template by:
Free Blog Templates