2011. április 12., kedd

Sanji (Ati)

Sanji (Ati)
Születési dátum: 1987 01.01.
Névnap: Január 7
Kor: 24
Magasság: ? 173 cm
Súly: ? 65 kg
Szemszín: barna
Hajszín: barna
Nem: férfi
Vértípus: pfff....
Foglalkozás: főállású életművész :D (amúgy jó munkás ember :D )
Hovatartozás: Tatabánya és amúgy tökre fehér az etnikumom...

Család:van anyum meg hugom :)
Debütálás: én hiddenben nyomom xD majd most nyáron...
Eddigi cosplayek: én minden lehetséges magyar melót cosplayeltem már :P
Kedvenc étel: milánói, ránott hal-hús majonézes krumpli salátával hmmmmmm finike :P
Kedvenc ital: i like burnike
Kedvenc szín: magamon vagy máson?... :D nem mindegy :D (amúgy nagyon nincs)
Kedvenc anime: One Piece, Ichiban Ushiro no Daimaou, Vampire hunter D., mindig az épp aktuális őrületem a kedvenc de ezek maradnak favoritok
Kedvenc manga: na ez nincs. csak akkor olvasok mangát ha utolérem az anime-ot és nem bírom ki, hogy ne lőjem le a poént
Kedvenc karakterek:
Kedvenc mangaka: -
Kedvenc párosítások: Japán és én :P
Kedvenc zeneszerzők: -
Kedvenc előadók: hát én nem Japán zenét hallgatok... Disturbed, Slipknot, Format B, Maxmimum the hormone (ez az egy amit hallgatok), ilyesmi félék fajták
Filmek: mindenevő vagyok csak Titanic stílusú ne legyen de az egyik kedvenc pl az őslakó... ajánlom mindenkinek.
Játékok: :D ez egy hosszú lista kezdete: Call of Duty: modern warfare 2,Final fantasy 8, Final fantasy 10, Tenchu, Mass Effect 2, Fallout 3, Tekken 3-6, Resident evil 1-5, Sniper Elite, és még sok sok sok :)
Célok: megnyerni az 5 lottót... onnantól jöhet a többi
Karakter: ? :D

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Template by:
Free Blog Templates